25 aylık kızım 2-3 kelimelik cümleler kurabiliyor. Konuşuyor fakat bizim sorunumuz çok fazla ekolali var. Kendi cümleleri konuşması olsada söylenenleri birebir tekrar ediyor çoğunlukla bu da benim dikkatimi çekiyor. Bu yaş grubunda bizim söylediklerimizi sıklıkla tekrar etmesi normal mi? Bir de kendi kendine çok gün içinde dinlediği şarkıları alakasız şeyleri söylüyor umarım anlatabilmişimdir