Baston Bebek arabasi aldım oğluma ilk başlarda çok kullanışlı geldi ama sonraları arabasında daha fazla vakit geçirip uyumaya başlayınca kafası öne doğru düşmeye başladı uykusu olduğu için o bunu sorun etmesede beni rahatsız etmeye başladı ne çözüm uygulayabilirim rahat etmesi için fikri olan var mı?