Bebeğim 2 bucuk aylık doğduğundan beri sürekli tekrarlayan pişiği vardı bir sürü krem önerdi doktor sürüyorum geçiyor bi gün sonra tekrarlıyor en son bepanthol ve pudra aldım sürüp pudra döküyordum baya azaldı sleepyden primaya geçtim tamamen yok oldu birde probiyotik damla kullanmaya başlamıştık. Bezden mi yoksa bepanthol ve damladan dolayı mı anlayamadım. Prima sleepynin iki katı ne yapsam bilemedim sleepy alerji yapan var mı genelde herkese iyi geliyor ama 🤷🏻♀️