2 gündür ishal ver karın ağrısı var. 11ay 6 günlük. Hala hiç dişi yok. Acaba ondan mı diyorum ama bilmiyorum da. Günde 4-5 defa bez değiştiriyorum. Geceleri de sık sık uyanıyor sancilaniyor. Gazını çıkarınca anca uyuyor. Gaz sancimiz 9.ayda bitmişti. Karın ağrısı var belli. Birde küvette yıkanırken hep köpüklü suyu alıp ağzına götürmeye çalışıyor. Acaba ondan olabilir mi ? Kafam çok karışık. Bir kaç gün daha beklemeli miyim ? Gitmeli miyim ?