Benim kızımın cildi de çok fazla kuru mustelanin atopik ciltler için nemlendirici kremi var onu kullanıyorum sabah akşam pamuk gibi yapıyor fazla kuru ciltlerde bebek yağı işe yaramaz hatta daha kötü yapar kullanmayın bence. Mustelanin Kremini alabiliyorsanız alın bence 300 lira fiyatı da ama baya uzun gidiyor.