Whatornot Elifduru11 hazırlıyorum kızımı koyuyorum bebek arabasına dolaşmaya çıkıyoruz. Tam bir terapi
Beyninizikullanmakucretsizdir Önce bir güzel ağlıyorum, çünkü çok sulu gözlü biriyim. Sonra sevdiğim müziği açıp halayımı çekiyorum ohh mis kafam rahatlıyor 😁😁😁
Enerciiii Elifduru11 duşa girerim bakım yaparım sonra müzik açıp müzik dinlerim öyle.. Benim modum kendin de yükselebiliyor aslında düşük kalmıyor. Hiçbir şey yapmasam bile yükselir anında😃
sehpayacarpanserceparmak_ Ya benimde modum cok dusuk cunku bebegimde sebebi bilinmeyen dokuntuler var onu oyle gormek beni cok uzuyor,fakat bi kahve icsem cok iyi gelir ama 3u 1aradaki sut tozuda bebege alerji yaparmi😪