Bebeğim 8 aylık ve sürekli kabız, her gün ıkınıyo biraz biraz yapıyo ama kakası taş gibi. Az önce yarım saat ıkındı mandalina büyüklüğünde yuvarlak kaka yapmış🥺 hemşireye söyledim zeytinyağından başka bi öneride bulunmadı ama zaten her yemeğine zeytinyağı damlatıyorum çok zorlanırsa ağzına bir kaşık veriyorum bir de şırıngaya zeytinyağı çekiyorum onu poposuna sıkıyorum hemşire de aynılarını söyledi ama zaten yapıyorum nerdeyse her gün kayısı yiyo ne yapmalıyım