Aysnrincii Allah razı olsun doğru anladıysam gün içinde emzirmenin hemen ardından sağım yapın sağlı sollu sadece 15 dk diyorsunuz ,düzenli emer hatta daha çok süt istiyor bebeğim kilosuda ortalamın altında değil ama ona yakın işte bende istiyorumki daha çok kilo alsın 😔sütüm bi tıkta olsa artsın kaşıkla yada şırıngayla dediğiniz şekilde yapıyım bi ,sizede Allah yaşatmasın o durumu bir daha hep güzelce emip sütünüz dolup taşsın inşallah