Şu anda 16+3 haftalık hamıleyim en don adet tarihim 6 Mart da oldum bir daha olmadım 6 nisanda olmadım 6 mayıstanolmadım 6 hazıranda olmadım 6 nişanda ameliyat olunca troıd ılacımı kesmıstım tabi benim hamılelıkten haberim yok 1 hafta önce ogrendım hamıle olduğumu neyse 6 nısanda ameliyat olunca safradan troıd ılacımı aksattım bir ay boyunca hıc kullanmadım benim torıdım 41 e yükselmıs 6 6 mayısta da adet olmayınca dahılıyeye gidip troıdıme baktırdım 41 geldı o günden itibaren ılacları kullandım 6 hazıranda adet olmayınca burdada troıde baktırdım 5 e düşmüş tabı hcgye baktırdım be olur ne olmaz diye 10.000 geldi şimdi soracağım soru şu doktorum bebek için ameliyat etkı edecegımı sanmam dedi anestezının etse o an kalbı dururdu dedi durmamış yaşıyor dedi ama o bir aylık sürede troıdım çok
Yüksek olduğu ıcın o yüzden endıselı biraz yanı o etkı etti mı bılemıyorum diyor başına böle bişi yaşayıp bebegı sağlıklı doğan var mı o bir aylık süreçte 5+3 den 9+3 aralığında etkı etmıs hesaplarıma gote bebeğe yanı o hafta aralıklarında troıdım yüksekti