Merhaba anneler, ilk hafta sarılığımız 10du, bugün 23 günlüğüz ve tekrar bakıldı 16 çıkmış:(
Sadece emiyordu kilo alımı iyiydi 3200 doğdu 3760tı bugün ama sarılık değeri yükselmiş.
Şimdi doktor 2 gün sonra bir değerine tekrar bakalım ona göre fototerapi alabilir demiş.
O nasıl bir işlem ne önerirsiniz yardım edin allahaşkına tecrübeli anneler 😔