Busey5503 mama karşıtı değilim ama doktor önermedikçe kullanma derim. Sen güzel beslenir ve sık emzirirsen bence yeterli olur canı. Şuan çabuk doyu çabuk açıkacağı dönemler. Ten teması istediği için, kendini güvende hissettiği için de memede olmak ister sadece aç olduğu için değil. Uykusu nasıl ve günlük çişli bez sayısı kaç