yyuzgulec benim bebeğim de 2 aylık eve geldiğimizden beri iki günde bir tırnaklarını kesiyorum. Hiç etini kesmedim çünkü ben bebekler için makas şeklinde olan tırnak makasını tercih ediyorum Bence normal tırnak makasından daha rahat ve güvenli. Zaten ucu küt olduğu için ve makas şeklinde olduğu için tutması da kolay. Bebek için de güvenli herhangi bir markanınkini kullanabilirsiniz bence