Çok özür dileyerek söylüyorum ama bu mamalar maddi külfetini devletin karşıladığı hatta yeri geldiği zaman çok zor bulunan mamalar ve sosyal medyada dahi birbirine yardımcı olmak için elinde kalan mamaları sırf diğer bebekler mamasız kalmasın diye paylaşan karşılıksız bir şekilde paylaşan insanlar var Ben açıkçası bu şekilde satılmasını hiçbir şekilde doğru bulmuyorum çok özür dileyerek söylüyorum ama çok yanlış