Merhabalar kızım 4 aylık oldu ben 35 yaşındayım haliyle saçlar hem gen hem yaş dolayısıyla çok beyaz hamilelikte ve doğumdan sonra hiç boyatmadım ama artık insanlar çok fazla söylemeye başladılar böyle gezilir mi diye ne yalan söyleyeyim artık benim de canım sıkılıyor aynaya bakınca boya süte geçiyor mu acaba sizler nasıl bir yol izlediniz doktorlarınız ne söyledi yardımcı olur musunuz