Merhabalar
alerji annesi olarak yeni katıldım aranıza
Bizde coklu besin alerjisi var cünkü alerjik olabilecek herşeyi kestim fakat hala kan devam ediyor artık kafayı yemek üzereyim doktorların hepsi farklı şeyler sölüyor nokta kan görsem bi doktor hemen kes on beş gün bekle diyor diğer doktor ye bünyesi bağışıklık kazansın sen yemeyince vücudu o besini tanıyamaz ve savaşamaz diyor hangisi doğru bilmiyorum birde bebeğim emerken gögsüme kafasıyla bastırıo kafasını geri tepiyor birse kucağımda cok huzursuz oluyor kafasını vuruyor sürekli acaba bunlar normalmi sizdede oluyormu