4 ay 20 günlük kızım yalnızca anne sütü aldı şimdiye kadar. 3 aydan beri ciddi meme reddi savaşı veriyorum ve çok yoruldum artık. Sol memede süt az, sağda çok. Sağdaki ne kadar sağarsam sağayım tazyikli geliyor ama o da ısrarla sol memeyi istiyor ve solda da süt çok az 2 yudum çeknce bitiyor ya da uzun süre dolmasını bekleme lazım. Yalnızca uykuda alıyor, hatta bazen kafasına eserse uykuda bile almıyor dakikalarca geri uykuya döndürmeye çalışıyorum ki vereyim diye. Gündüz resmen başını bekliyorum işi gücü bırakıp,uyanmadan kıpırdadığı anda meme vereyim diye. Ama artık baş edemiyorum mama vermek istiyorum lakin kızım biberon da almıyor. İçine 2-3 damla su koyup ağzına veriyorum alışsın diye , ucuna pekmez de sürdüm ,içine sütümü de koydum ama istemediğinden mi kullanmayı bilmediğnden mi bilmiyorum ağzında oynayıp duruyor. Lansinoh yavaş akışlı bendeki. Alerjisi de var doktor evolvia rp 1 önerdi. Almadan evvel biberona alıştırmak istiyorum. Nasıl alıştırabilirim?