Kızlar 3 ay 5 günlük oğlum var ilk doğduğundan beri sağ testisi yukarda o zaman doktora götürdüğümüzde 1 yaşında ameliyat yaparız dedi bugün kontrole gittik ve doktor çok moral bozucu konuştu normalde testis sıcaklığı 33 derece oluyormuş ama benim bebeğimin kasıklrında yani vücud içinde olduğu için 37 dereceymiş yapısı bozuk olabilirmiş ameliyattan 100 de 100 sonuç bekleme dedi ileriye yönelik çocuğu olur mu diye sorduğumda da iyi yönden düşün sol testiste sıkıntı yok dedi başına gelen var mı ileriye yönelik bi sıkıntı çıkar mı