6 haftalık hamileyim. Akıntım haliyle var fakat son günlerde pembe renk falan oldu. Bi ara yoğunlaşıyor bi ara kesiliyor. Doktora gittim kese var bebeği göremedim birşey yok dedi. Bugn yüne biraz daha siyahımsı ama az şekilde oldu anlamadım acaba düşükmü oluyor çok huzursuzlaştım😢