Sibeldicle_0404 Mrb kızlar bu sorunun benzerinj daha önce sormuştum ama bu biraz daha kötü 4 aydır doğum yapmışım doğum yaptım günden beri tuvalete çıkamıyorum makatim da küçük toplar gibi bir şeyler var nie aceba doğum la yada yanlış dikişle alakası var mı nasıl kurtulabilirim acil yardım edin lütfen!!!!!!😔
Serapucr Sibeldicle_0404 ayy bende öyleyim doktora daha görnmedim bende 3 buçuk aydır ha geçecek bugün yarın derken geçmiyor bı türlü
Zrfbrn Sibeldicle_0404 merhaba her gece kayısı ve kiraz sapı çayı için kabızlığa etkili ve her sabah kuru erik kayısı ve incir yeyin o olmasa bile erik mutlaka ben o şekilde kurtuldum mahvolmustumki normal doğum yaptım üstelik
Zrfbrn Sibeldicle_0404 lavmanda sakın yapma bence bağırsaklardaki bütün iyi bakterileri bir güzel alıyor bence benim ondan oldu daha çok bagirsaklarim kendine gelemedi ben hayatımda bilmem kabız olayım
Sibel2828 Bnde aynı sorunu 2 ay yasadm ama en son dayanamadım lagman yaptm kendime ondan sonra çok rahatladım 4 ay olcak nerdeyse çok rahatım bunu yapabilirsiniz
Sibeldicle_0404 Taze_annecik ya nasil soylim hani makatin oraya kadar dikiş yapıyorlar ya ben çok zorladım kendimi yatakta hiç kalmadım dinlenemdim diye şişmiş ti
lilyamoms Kanama da varsa , basur olmuş olabilirsiniz. Geçmiş olsun , sağlık ocağından kortos isimli merhemi yazdırmanızı öneririm , bana biraz iyi gelmişti.
Evremyvzslm Direk doktora git hiç kendini zorlama fitil verdi krem verdi şurup verdi lagma kafana göre yapma 24 saat çocuğa süt vermemen sütünü sağman gerekiyor diye biliyorum sabah aç karnına gün kurusu al ye üzerine sıcak su iç ben bunlarla aştım doğumdan sonra oluyormuş bağırsaklar bir ayda düzene giriyormuş ekmek yeme birde
Sibeldicle_0404 Evremyvzslm Hadi ya Doktor a gidemiyorum ama benim eltim basur olmuştu onun şurubu nu mu kullansM
Serapucr Sibeldicle_0404 bende bilmiyorum ama çok zorlanyorum afedersiniz lavaboya bile gitmekten korkyorum mecbur olmsam gitmem bile bazen oturamyorum yanıyor anlyorsundur sen beni
BetulDefnee Sibeldicle_0404 bence doktor görmeli basur vs olabilir dedikleri gibi sadece kabızlık değil
Burcx Serapucr kesin hemoroid olmuşsunuz ama inanın en önemli tedavisi tuvaletten kaçmamak gitmeyi erteledikçe kaka sertleşecek ve daha da acı verici olacak yulaf pişirip yemeyi deneyin 2 güne bir hem sütü arttırıyor hem kabızlığı önlüyor bölgeye kantaron yağı sürün anestol merhem var uyuşturucu etkili tuvalete oturmadan önce onu sürüp oturun bunlar hafifletir
Beyz1 Aynı durum bende de var maalesef 3ay oldu doğum yapalı tuvalet korkulu rüyam oldu artık gerçekten çok zor bir durum kabızlık yaşıyorum ve daha sonra makat çatlağı oluştu herhalde kan filan geliyordu kendi kendime çektirmişim doktora gittim ve bana dubhalac kabızlık şurubu verdi günde 3defa onu içtiğimden beri tuvalete rahatlıkla çıkabiliyorum çok etkili bir ilaç
Sibeldicle_0404 Zrfbrn mrb evet ya doğum dan çıktım böyle oldum çok kötü bir şey deniycm inşallah geçer