Merhaba bayanlar kızım 2,5 yaşındayken bir kreş serüvenimiz oldu ama bende daha hazır değildim sadece 5 gün gitti kızım ve sonrasında dizanteri oldu 2 gün hastanede yattı o yüzden bende hemen kreşten aldım zaten çok ağlıyordu mutsuzda gitmek istemiyordu suan 3,5 yaşında ve biz 2. Çocuğu düşünüyoruz hem onun için hem gelişimi için göndermek istiyorum ama kızım ben okula gitmem diyor ağlıyor bayramdan sonra baslıcak kreşi ama yöne ağlar gitmek istemezse ne yapmalıyım göndermekle kararlı mı olmalıyım alışır mı bana yardımcı olurmusunuz