Serdarinannesi_ Selam kızlar. Benim bebeğim 2 ay 7 günlük. 2-3 gündür karnından gur gur sesler geliyor. Yeni doğduğu zamanlarda da oluyordu ama o zaman bağırsakları formalaşıyor diyorlardı. Peki şimdi niye böyle sesler geliyor. Sizde de oluyormu, ne acaba bu.
ruveydaensar Serdarinannesi_ gaz muhtemelen. Çoğu bebekte olur .normal . Ama aşırı fazlaysa belki alerjik bebek olduğu için de olabilir.
Ozgetfkc Serdarinannesi_ gazdır cunku benim bebiste 2 ay 23 gunluk karnindan ses gelince gaz sorunu hatta sancisi oldugunu anliyorum bazen ciglik cigliga kaliyor ama zamanla hafifliyor
Serdarinannesi_ ruveydaensar evet qaz qaliba bende şimdi fark ettim, yattığı yerden ağlayarak, ıkınarak kalktı.
Serdarinannesi_ Ozgetfkc evet canım ya aynı durumdayız. Ya o kadarda yediklerime dikkat ediyorum ama. Yinede nereden geliyor bu qaz.
Ozgetfkc Serdarinannesi_ aslinda sancidir eger cok ciglik cigliga kaliyorsa ve buna yapacak birseyimiz yok illaki oluyor ben boyle durumlarda sicak suyla belden altini yikayinca hafifliyor en azindan aglamasi kesiliyor