Merhabalar başına gelen varmı nedir acaba elinin üzerinde vardı sinek ısırığı mi acaba dedm bugün de kulağında sinek olsa bizi de ısırır diye düşünüyorum doktorumuza yazdım ama cvp vermedi henüz doktora gitcegine buraya mi soruyon demeden ben soyleyim dedm böyle siğil gibi küçük kuvuk sivilce gibi tek elinde vardı şimdide tek kulağında alerji gibi bişey olsa vücudunda da olmazmiydi ek gıda dönemindeyiz de 6 ay 25 günlük