edilan benim kızım 15buçuk aylık, ilk aydan beri kitap okuyorum. Fakat hareket kabiliyetinin merakının arttığı aylarda kitap okumamı çok seviyor olmasına rağmen okutmaz olmuştu. Çünkü o ara eline alıp incelemek dokunmak daha cazip geliyordu. Ben yine de devam ettim okuyabildiğim kadar. Eline veriyordum, evirip çeviriyordu vs sonra tamam mı baktın mı okuyayım mı deyip biraz daha okuyordum. Hatta sincap kitabın çöle dokun kitabını almıştım, ondan sonra tekrar kitaplara odaklanabilmeye başladı. Çünkü ben okurken, o kitaptaki farklı dokulara dokunup oyalanıyordu. Şimdi artık kitaplığından kitap seçip oku oku deyip gelip yanıma oturuyor 😃