Melisa500 Merhaba kızlar bebekleriniz kaç aylık çalışmaya başladınız çok zorlandınız mı ? Alışma süreci nasıldı
Deletedmom_109 Melisa500 ben biraz şanslı olan kısımdayım. 2.5 yaşında başladım başlamadan 1 ay önce kreşe gitti. Alışma süreci vs zor olmasın alışamazsa bakıcı düşünürüz diye alıştı bir problem olmadı çok şükür.
Serap2 Melisa500 ben avukatım bebeğim 2 aylıkken ise başladım bebeğime annem bakıyo sütümu sağıp buzluğa atıyorum mama iciyo şuan 4.5 aylık meyve püresi falan günde bikere çok az veriyoruz öyle
Melisa500 Kupelikiz_1 ya benimkide 13 aylık o kadar bunaldım ki zaten çalışmak istiyorum ama bırakamıyorum da annem bakacak şartlar çünkü artık çalışmamı gerektiriyor çok üzülüyorum 🥹
baykuskiz_ Deletedmom_109 ay bende oyle yapacağım 28 aylikken vereceğim 1 ay onceden bakalim nasil olacak insallah kolay adapte olurlar
Kupelikiz_1 Melisa500 aynıyız bende çok bunaldım çalışmak istiyorum ama ayrılacak olmakta çok zor geliyor 😞 şöyle kendimi motive ediyorum mesela babaları eve gelince akşamları çok mutlu oluyorlar ya özlüyorlar bizi de özleyecekler aramızda ki bağ daha da kuvvetlenecek gibi kandırıyorum işte kendimi🥹
Ohasturk Melisa500 bebeğim 10 aylık bende bayram sonrası başlayacağım ama içim cız ediyor istifa etmeyi bile düşünüyorum 😞
NisaDuru 25 aylık 2 ay sonra başlayacağım ve o kadar üzülüyorum ki aslında annem bakacak ama bana çok düşkün beni çok özler gibi geliyor 🥺şuan bile ağlayarak yazıyorum
Myword 4 aylıkken başlıcam temmuz da hatta bebeğim prematüre ve düzeltilmiş ayı 2 ay olucak. Evden çalışma imkanım var ofise gitmicem devamlı evde olcam yanında bu yüzden ücretsiz 6 aylık izni kullanmadan direk başlamayı düşünüyorum işime
Arzugok Melisa500 balla şuan 9 aylık o kadar çalışmayı özledim ki birkaç aydır ücretsiz izindeyim tatilede gidip gelelim diye bekliyordum inşallah bayramdan sonra tatile gidip dönüşte işimin başına geçiyorum şanslıyım biraz annem bakacak bebeğime çünkü
Masalkizinannesi Melisa500 bende bekleyeyim burada benim kızımda 8 aylık 2 yıl ücretsiz izin aldım sonuna kadar kullanmayı düşünüyorum sonrasında bir süre annem gelecek yanımıza kreşe veririm diye düşünüyorum 3 yaşına yakın ama şimdiden karnıma ağrılar giriyor düşündükçe çünkü ben kizima kızım bana bağımlı gibiyiz ailelerden uzağız hep birlikte olunca aşırı duskunlugumuz var çünkü kızım kimseyi gormuyor kimsedede durmuyor bebek başka 😔