Ruveydaa canım benim kulaklarını tıka içinden ne geliyorsa onu yap, bebeğin için en iyisini sen bilirsin, bırak onlar konuşsunlar, benim kaynanamın 3 çocuğu var, 3ünü de iki sene emzirdim diye konuşuyordu, sonra ben bir hesapladım eşimle küçük abisi arasında 2 yaş yok, 22 ay var ki eskiden hamile kaldığını öğrendiğinde bırakıyorlarmış emzirmeyi, onu da hesaba katarsak maks 1 yaş civarına kadar emzirmiştir o çocuğunu, 32 yıl geçince unuttun heralde diye laf sokmuştum ben de. Demem o ki çok biliyorlar.