MelisT Kızlar kullandığınız balık yağı markası var mı memnun olduğunuz kaliteli önerebileceginiz 🌸 Doktorumuz ocean ve möllers önerdi hangisi sizce daha iyi kullanan var mı
Mrvll MelisT balık yağı yazın kullanilmaz diye biliyorum. Bende geçen doktoruma sordum Eylül ayına doğru veririz dedi
MelisT livanurvealpinannesi61 möllers için çoğu çocuğun sevmediğini duydum biraz tadı ağır geliyormuş sanırım emin olamadım 🤷🏻♀️
livanurvealpinannesi61 MelisT çoğu kişi möllers kullanıyor. Benim çocuklarım çok seviyor tadı çok güzel tutti fruttili olanı kullanıyorum ben. Diğer markaları kullanan anneler çocuğum içmiyor diyor
MelisT Mrvll öyle mi acaba niye ? Bizede balık tüketmeyeceği zamanlarda haftada 1-2 kez verin dedi 🤷🏻♀️
Arven-Perisi Mrvll bizde 3 ay kullndik bitti sordum doktora devam edelim mi diye yazın etmeyelim Eylül gibi yine başlarız dedi. Sebebini sormadım ama bende merak ettim yazın neden kullanılmıyor acaba
Mrvll MelisT Hiç sorgulamadim doktor öyle diyince inanın,🤔 doktorumuz da alanında çok iyi, güvenilir bu arada. sıcakta bozulur diye mi acaba bilemedim. Sizde doktorunuza sorun isterseniz. Önerdiyse bir bildiği vardır.
Birkullanici MelisT möllers şurup gübi olduğu için kızım içmedi döküldüğü yerdendw koku asla çıkmıyor .ocean veriyorum ben jel olan hem ayrı ayrı paketli olduğu için möllers gibi daha bitmeden çöp olmuyor . Hemde kızım severek yiyor verseö tüm paketi yer