Arkadaşlar merhaba
Bebeğim 3 aylık doğumdan önce bez stoğu yapmıştık fazla almışız ihtiyaç fazlası 4 paket kaldı hiç açılmamış . Aralık ayında aldığım fiyattan vereceğim. Marka konusunda tedirgin olan varsa baştan beri baby me kullandım çok memnunum halende kullanıyorum ancak beden küçük geliyor 2 numara 50 li 4 paket bez var elimde Ankara Batıkent te ikamet ediyorum ilgilenen olursa 4 paket 275 TL .