simiyyy internette okumuştum çok sevdiğiniz birine bakarak seni zehirliyorum diyin diyordu bebeğime bakarak söylediğimde çok üzülmüştüm hamileyken günde 3 tane içiyordum o zaman bile içtiğime o kadar pişmanım ki keşke iradeli olup o zaman bıraksaymışımm. 2 aydır içmiyorum ve artık kokusu bile gelse rahatsız oluyorum bırakmayı kafanıza koyduysanız bırakırsınız aslında beyinde bitirmek daha önemli