kaansmom Gerçekten Özel okullardan bir farkı kalmamış sizler ne kadar veriyorsunuz merak ettim . Bugün görüşmeye gittim senelik kırtasiye masrafı 7 bin dedi. Aylıkta maaşlara zam gelmedi 3-5 bin arası bekliyoruz dedi.
Laden kaansmom bizim mahalledeki okulun geçen yıl aylık aidatı 180 liraymış. Kırtasiye içinde liste veriliyormuş veliler alıyormuş. Nerenin devlet anaokulu o ayol gözlerim pörtledi okurken😁
Sin21 kaansmom Püü şaşırmadım sinirlerim bozuluyor okul ücretlerine sırf bu yüzden bile İstanbul da yaşamak istemiyorum
kaansmom Sin21 çıldırıcam gerçekten devlet neyini karşılıyo bu okulların anlamıyorum . Kırtasiye masrafı 7 bin nedir. Çocuğun tuvalet kağıdı boyası gümüşten midir nedir
Sin21 kaansmom özeller de 6-7 istiyor aylık kırtasiye masrafı ne kadardır Allah bilir görüşmeye gitmeye korkuyorum 😅