Aysegul93 Minbar üstü kalınsa inceltin takip edin oda sıcaklıgını azaltın. 38 üstü olrsa calpol verirsimiz
MeTeCa Minbar Çok emzir canım sık sık emzir. Sarımsağı kes yut ve emzir. Benimki 9 aylık, biz de yeni yeni aşıyoruz inşallah🌸