Aselim01 benim kızımda da oldu bez değildi bizim nedenimiz ama çok kötü pişik oldu. Ne sürdüysem geçmedi resmen yırtacak gibi kaşıyordu uyumuyordu bildiğin çocuk oturamıyordu bile. Eli ayağı titreyerek ağlıyordu. Cildiye doktoruna götürdük. Mantar enfeksiyonu da var dedi. Yediklerinden pişik olur dedi. Bebek pudrası sakın kullanma dedi. Üç tane krem verdi çok şükür geçiyor çok az kızarıklık kaldı doktora ne kadar dua etsem az çok şükür çocuğum kaşımıyor ve rahat bir şekilde uyuyabiliyor