Deletedmom_117 oncelikle geçmiş olsun benm oğlumda hem kakasını yutmuş hem sarılık vardi hemde kanında enfeksiyon vardi doğduğu günün sabahına test yapıldı crp 8.5 çıktı bir sonraki gün yapıldı 30 çıktı 1 saat sonrasında yapıldı 32 çıktı zaten 30 çıkınca yoğun bakıma almışlardı kuveze 1 hafta antibiyotik tedavisi gördü damardan 8.gün 0.2 ye düşmüştü taburcu oldu 3 gün sonra tekrar tahlil verdik artmış mi diye şükür yine 0.2 deydi