Kızlar bebeğim bir aydır hipp combiotic kullanıyor, ondan önce SMA ve Aptamil denemiştik ama baya gaz yapmıştı. Şimdi yavaş yavaş bebeğimin gazının bittiğini görüyorum, 3,4 günde bir sancısı oluyor sadece 3 ayı atlatmak üzereyiz. Hipp combiotic pahalı bir mama ve artık bebelac GOLD a geçiş yapmak istiyorum, acaba bebeğe rahatsızlık verirmi? gazı artar mı tecrübeli anneleri duymak isterim 🥰🥰🥰🌸