Merhaba anneler, yolculuk esnasinda bebeklerinizi neler yaparak oyaliyorsunuz? Ben genelde yapiskanli stickerlar, sevdiği atistirmaliklar, daha once hic gormedigi kitap vs o sekilde oyaliyorum. Sizler neler yapıyorsunuz merak ettim, bu sekilde degisik bir aktiviteniz varsa paylasin bence hepimiz icin faydali olur😊