herseySeninleguzel11 Merhaba kızlar hiç doğru düzgün bir şey bulamıyorum. Ne aldınız kendiniz için, paylaşalım fikir olur🥰
Dmt-01 herseySeninleguzel11 valla nasıl olsa etle uğraşmaktan yeni kıyafet giyeccek vakit kalmicak oyüzden bişey almadım
Birberenannesi herseySeninleguzel11 mavi üstünde beyaz puantiyeleri olan bi elbise aldım altına da beyaz spor ayakkabı giyicem. Tam yaz elbisesi çok hoşuma gitti tatilde de giyerim dedim.
bebitonunannesi_ herseySeninleguzel11 bunu düşünüyorum ama daha satışa çıkmamış bayrama kadar alabilirim inşallah
bebitonunannesi_ Topisko ben ramazan bayramında da almadım en son kurban bayramında aldim bir sene geçti yine bu mantıkla almayabilirdim ama bakıyorum anneler her bayram alıyor bende neden ihtiyacım olduğu halde almim ki dedim
GiybetReis herseySeninleguzel11 cif , dometos ve yüzey temizleyici. 2 gündür temizlik yapıyorum . He bi de süpürgeme filtre aldım onu değiştirdim. Max. kendime bayramlık.
asrinhatasi herseySeninleguzel11 siyah şifon bir elbise aldım. Bir de hiç giymediğim saks mavisi bir pantolon vardı üstüne kolu saks mavili nakışlı bir tunik aldım. İkisine de uygun ayakkabım var çanta da malum bebek çantası 😂