@ilaydasrin_1 Merhabalar hamileyken çok araştırmıştım doğduktan 3 ay sonra tuvalet iletişimi yaptım kızımla 1 hafta çok güzel gitti ama eşim istemedi evimiz klimalı hasta olucak çocuk bırak bezine yapsın diye , şimdi 11. Ayına girdi topladım halıları bugün başladım tekrar havalar iyice ısındı