kızlar bebeğim çok gazlı. 34. haftada doğdu. Şu an 23 günlük. Genelde 3-4 ayda geçer gaz sancıları deniliyor. Ama benimki nerdeyse 1 ay erken doğdu. Ben bebeğimin gelişimini 1 ay geri mi hesaplamalıyım. Yani herkesin gaz sancısı 3-4 ayda geçiyosa benim bebeğiminki 4-5 ayda mı geçicek. Kafamı kurcalıyor bu konu 🥺😢