Gecen bebeğimin ateşi 38 e çıktı hemşiresi ve doktora yazdım 2 gün bekleyin düşmezse getirin dedi ben bu arada calpol verdim ılık dus yaptırdım bez ıslatıp kafasına koltuk altına koydum ayni gün 39 çıkınca hastaneye götürdüm tahlil yaptılar gripmis serum taktılar ateşi düştü hastanede de bez ıslatıp söylediğim yerlere koydular