Minikmucizemmmmmm Merhaba hanımlar tuvalet egıtımı verdiğinizde dısarı cıktıgınızda ne yapıyorsunuz acaba bezliyomusunuz
qwerty2 Minikmucizemmmmmm tuvalet eğitimine başlayalı 1 ay oldu. Dışarı çıkmadan önce evde yapıyor dışarıda da tuvalete çabuk ulaşabiliceğimiz yerlere gidiyoruz avm gibi. Hatta ilk çıktığımızda tuvaletten korktu eve kadar tuttu. Tutmayı öğreniyorlar. Ben 10 gün evden çıkmadım alışana kadar sonra parka gittik anneme gittik yakın mesafelere yani. Şimdiden kolay gelsin. ☺️
Mervetekin3564 Minikmucizemmmmmm ben bı kere alıştırma kilodu giydirdim bı kaç kere altına kaçırdı sonra giydirmedim eve gelesiye tuttu eve gelince hemen lazimliga yapıyor
Kitapkokusu Minikmucizemmmmmm Öğrenene kadar uzak mesafeye gitmedik ki hemen eve dönelim diye sonrasında çıktığımız zaman tuvalet bulamazsam pet şişeye yaptırıyorum erkek çocuk kolaylığı. 🙈😂
[silindi] Hayır bezlemeyin hiç güvenmesin bebeğiniz zorda kalınca bezlenmeye, bulursunuz tuvalet dışarda birde çok sıvı içirmeyin ilk başlarda dışarda tuvalet bulamayabiliriz tutman gerekir diyin kolay gelsinn
Minikmucizemmmmmm Karauzumum resmını atarmısınız bende alayım olmazsa cunku kapı onune olunca sıkıntı yok ama kendı annemler otobus le 45 dk sürüyor ve parka falan gidince sıkıntı olabılır belki
Karauzumum Minikmucizemmmmmm Portatif Katlanabilir Bebek Tuvalet Lazımlık & Klozet Adaptörü 15 Ay+ (Hediyeli) link atmak istedim☺️ böyle aratırsan bulabilirsin katlanıyor da
[silindi] Minikmucizemmmmmm ben hiç kaldırmadım ilk başlarda kaldırmıştım çok ağladı korktu şimdi gelince kendi kalkıp yapıp geri uyuyor. Çok kasmayın kendinizi hepimiz öğrendik onlar da öğrenecekler sadece biraz sabır, başlarda geceleri tabiiki kaçırmalar oldu ama bir kaç gece sonra alışıyor sonra kalkıp yapıyor
Kitapkokusu Minikmucizemmmmmm Oğlum 5 yaşında şu an ihtiyacı yok ama ilk zamanlar hiç kaldırmadan devam ettim kaçırma da olmadı çok şükür.
qwerty2 Minikmucizemmmmmm gün içinde sürekli gözlemliyorum gün içinde sıvıyı fazla içtiyse gece kaldırıyorum normalse uyumadan önce tuvaletini yapıyor gece kaldırmıyorum. Gece kaçırdığı oldu illaki. Ama o zaman da kaçırmadan önce kıpır kıpır oldu şimdi eğer kıpırdanıyorsa hemen götürüyorum. Gözlem yaparak fark edersiniz.
Mervetekin3564 Minikmucizemmmmmm gece hiç kaldirmadim bı kaç gün altını islattigi zaman uyaniyordu sonrasında gece kalkmamaya başladığı sabaha kadar tutup sabah kaçırmaya başladı arada tabi bazen gece altına kaçırdığı oluyor başlayalı da 1 Ay oldu