Kızım bir aydır bir kaşınıyor bir geçiyor en başlarda uyuz zannetmiştik doktora götürdük olabilir de olmayabilir de dedi losyon verdi yolladı 2 haftadır kullandık hep birlikte . Çamaşırları nevresimleri 60 ta yıkayıp ütüledik hep geçer gibi oldu kızımın vücudu ama bugün sabah bi uyandık elleri kabarcık kabarcık olmuş kaşımaktan kanattı hep. Doktora götürdük uyuz diyemem el ayak hastalığı gibi dedi. Kafayı yemek üzereyim başına gelen var mi böyle bir şey?