gozde_arell2 1 hafta oluyor alalı ama surekli duruyor anlamadim neden acaba internetten bakip çalıştırdım adamlar kurarken ben evde yoktum nasil çalıştığını bilmiyordum ama internetten baktim calisiyorum ama dakika başı duruyor ve zaman programi ışığı yanıp sönüyor anlayan varmi acaba https://imgyukle.com/i/rcRSVc
Vina3 Aynı marka kullanıyoruz ancak benimkinde o damla resmî hiç çıkmaz. Acaba suyunu falan mı boşaltmayı unuttunuz
gozde_arell2 Vina3 bu su ne aman Allahim 😅 taşıyamadım filtreyi 😅 insallah ondandir ya cok dua ederim sana boşalttım simdi
Benanneoldummm gozde_arell2 her yıkama sonrası o suyu boşaltmanız ve makinenin kapağındaki fltrei temizlemeniz lazım ayda haftada bir de alttaki filtreyi temizleyin
gozde_arell2 Benanneoldummm tamamdir simdi yine calistirdim su dolmus baya ben bunu bilmiyordum filtreyi her yikamada temizliyorum ama suyu bilmiyordum cok saolun
gozde_arell2 Vina3 canim cok saol Allah razi olsun insallah simdi yine baktim dolmus ben bilmiyordum cok tesekkur ederim