BeyCan_aks 4 buçuk yaş kız ve 22 ay 21 günlük erkek çocuğuyla merhaba güzel anne✋. Kızım oğlumu costurur oğlum kızımı yoldan çıkarır büyüğü küçüğünü fişekler küçüğü büyüğünü fişekler, sabahtan beri yapmayın, durun, koşmayın, kanepeden atlamayın, zıplamayın demeye iyi geldim evi dağıtmaları ve kanepenin örtüsünü kaldırıp atıp üstüne bide kanepeyi komple açıp oğlum kaldırıyor kızım açıyor üstüne çıkıp zıplamaları cabası çete kesildiler başıma 😂😂 oyuncakları boydan boya evin içine yaymalarını saymıyorum bile 😂 oğlum bir oyuncakla onar kızım gider o oyuncağı oğlumun elinden alır oğlum kızar veeeerrrr diye ciyak ciyak bağırır alamayınca gider artık neresi denk gelirse nasip kısmet kızımı bir güzel ısırır geçen gün dizinin üstünden ısırmış resmen bütün dişlerinin izi çıkmış bide morartmış kızın bacağını sıpa. Ay bide yapma etme yada hayır diyince yapıcam, gelme, git demez mi bana fırttırmama az kaldı. Sabah eşimle konuşuyoruz telefonda senin bu çocukların bana kafayı yedirtecek az kaldı dedim senin kafayı yiyeceğin ilerde kız hele bir okula başlasın bak oğlan seni nasıl ayakta uyutuyo dedi bana şaka gibi 😂😂 ve oğlumun şöyle bir huyu var sabaha karşı saat kaçta uyanıyor bilmiyorum beşiğinde uyanıyor kalkıyor çıkıyor beşikten oturma odasına gelip oyuncak oynuyo sonra tekrar ya gelip beşiğinde veya kapının önünde yerde yada oturma odasında kanepelerden birinin üstüne yüz üstü yatıp tekrar uyuyo ben her sabah eşime kahvaltı hazırlamak için 06:15′ de kalkıyorum bu sabah 6′ya gelirken uyandı oyuncaklarıyla oynadı 06:15′de kalktım oturma odasına geldim baktım uyumuş şaka gibi her sabah uyandığımda evin içinde çocuk arıyorum Allah’tan gece yatarken dış çelik kapı ve balkon kapılarını kilitleyip öyle yatıyorum