Canım gittim markete 2 Li kaşık vardı bebedorun (çok memnunum hala kullanıyorum) sadece o.Bir de Civil den farklı renkli kaşıklar aldım o kadar.Sonra zevkime kaldı şu an gidiyorum tabak falan alıyorum da kullanmıyorum.Cam tabak kullanıyorum birşeyler verirken zaten.Evet insan hevesleniyor ama gereği yok 😊 rondom da var buharlı pişirici falan da almadım kendim haşlıyorum.Böyle 😀