Seymadrn94 Kız bebeklerinize elbise giydirdiğinizde bezin görünmemesi için bir şey giydiriyor musunuz
ikiprensannesi53_ Seymadrn94 kızım olsaydı görünsün derdim niye görünmesin nolacak ki bebek bu sonuçta zaten bezin üstünü zibin örtüyo
tatlibiranneo Seymadrn94 arkadaşımda gördüm kısacık şortlar oluyor elbisenin renginden alıp giydirebilirsiiniz
TheBaby Seymadrn94 Çok güzel şortlar var penyeden. Bacak kısmı lastikli. Hatta atletle ikili takım olarak satılıyor yazın giydirmek için. Ben onu elbise içlerine kullanıyorum
CizerBirAnne Seymadrn94 bazı elbiselerim kendi içinde şort gibi külot gibi parçaları oluyor, öyle bir şey giydirilebilir. Ben altına çıtçıtlı body giydirdiğim için kullanmıyorum onları. Ama bebek sonuçta, illa ki bezi olacak normal yani görünmesi😊
Zeliff Seymadrn94 penye şortlardan giydiriyordum ben. Şuan bez takmıyoruz ama yine sadece iç çamaşırı ile kalmasını istemiyorum boxer ya da yine şort giydiriyorum.
birpapatyaannesi Seymadrn94 ben kiz bebekler için boxer lar var ondanlar aldim elbise altına giydiriyorum bezi görünmesin hemde daha rahat etsin diye tutkunun yumusaciklar hemde kısa sadece bezi kapatıyor 💕