Oğlum 22 aylık. Oyun grubuna hafta da üç gün 2 şer 3 er saat gitsin istiyorum ama ebeveysiz. Deneme amaçlı katıldım oğlum hep beni yanında istedi. Bu süreç ne zaman sürer sizce normal mi. Sizinkiler alıştı mı aşılamayan var mı ? Eylül de işe başlayacağım bakıcı ablası bakacak onda da durmaz diye bir ay önceden başlatacağım alışsın diye. Ama bana çok bağlı. Daha oyun grubunda bile bensiz durmuyor bakıcıda nasıl duracak ağlarsa ben işe nasıl gideceğim inanın moralim çok bozuk. Bu süreçten aynı şeylerden geçenler nasıl aştınız ??