Kızlar kızım hem azı diş çıkarıyor birini patlattı hala beyaz yerler var ama onun sancısı mı bilmiyorum. Yaklaşık 4 gündür faan yuksek ateşi var ağrı kesici dolven ile ilerliyoruz ilk ateslendiginde Dr a götürdük bişey demedi calpol verip gönderdi üstünden 3-4 gün geçti hala atesleniyor ağrı kesiciule duruyoruz 3 gün önce falan da kızamık gibi döküntüler başladı üst vücuttan bugün baktım bacaklarına kadar inmiş dilinin üstü de beyaz beyaz nokta olmuş iştah sıfır oksuruk de var size sormak istediğim kızamık olan cocuklarinizdaki kızarıklıklar bulgur bulgur elinizd geliyor muydu kızımda ele gelmiyor nokta nokta kızarıklıklar var ama pürüzsüz. Ne yapsam bilemedim acaba asi oldu da ondan mı pürüzsüz yani hafif mi atlstiyor? Gerçi hafif atlatan halı buysa ağırı dusunemiyorum hiçbir çocuk hasta olmasın ne kadar zormuş 😔