Selinkeskin 2 aylık (64günlük) bebeğim memede 7-10 dk kalıp ağlayarak bırakıyor ve genelde devam etmiyor doyup doymadıgını pek anlamıyorum sizce bu süre yeterli mi sizinkiler ne kadar emıyor ? Sadece anne sütü alıyor
Bebekcercinli23 Selinkeskin bunu sağlık ocağına gidip kilo takibi yapip öyle ogrenebilirsin canım burda nasıl bı cevap bekliyosun ki her bebek farklı olduğu için emme sureleride farkli
Yazell Çişli bez sayısı ,kilo alımı nasıl . Benim bebeğim de 2.5 aylık dediğiniz gibi emme süresi kısaldı artk ama doyuyor ki sonrasına kusuyor bile fazlasını