Tatile memlekete geldik çocuğum her yabancıya (akrabalara)özellikle erkeklere aglıyor hiç böyle degildi birde gündüzleri saati gelince uyurdu sımdı cıglık kıyamet besiğine koyuyorum anında uyanıyor aglamaktan sesleri kısıldı ayından mı yoksa şehir ortam degiştirdik ondan mı anlamadım cok stres oldum bende bu sizlerde oldu mu?