Biz de 7 aylığız bebeğim ek gıdaya çok iştahlı başlayan bir bebekti ancak bi ara kesildi en sevdiği şeyleri bile yememeye başladı sadece emmek istiyordu hiç zorlamadım çünkü bi doktorda dinlemiştim bebeklerinizi ek gıda serüveninde zorlamayın bazen onlar size ihtlyaö duyabilir unutmayın ek gıda doyurucu değil tadımlık başlanır tamamlayıcı olan sizlerin sütüdür diyordu bebeklerini yemiyor diye ek gıdadan tamamen kesmeyin sabırlı ve kararlı olun diyordu ve bebeğim yeniden yemeye başladı geçici bir dönem anneler üzülmeyin ♥️