Merhaba aynı hastanede Zeynep hoca var kesinlikle tavsiye ederim. benimde bebeğim 5 günlüktü sarılık 17 çıktı orada görevli bir doktora gittim şuan ismj aklımda değil zaten gönderilmiş bizi çok korkuttu sırf hastane para kazansın diye elllerinden geleni yapıyorlar. mavi ışına aldı , akciger filmi çektirdi ve 5 ten sonra kesinlikle ulaşamadık 2 güb hastanede kaldık. Eğee bebeğin doymuyorsa mama takviyesi başlatıcak doktor geçene kadar.